"Permanent INSPELEN op wijzigende marktomstandigheden VOORTDUREND mee-evolueren, vastgoedervaring toepassen"
Intervest gaat als real-estatepartner verder dan het louter investeren in en verhuren van vierkante meters. Als vastgoedpartner richt Intervest zich op dienstverlening en flexibele oplossingen zodat de klanten zich kunnen focussen op hun kernactiviteiten. Door te luisteren naar de wensen van de klanten, mee te denken en vooruit te denken, kan Intervest hen ‘ontzorgen’ en meerwaarde bieden.
"Activiteiten van de klant CENTRAAL stellen bij het uitwerken van oplossingen"
Deze proactieve klantgerichtheid weerspiegelt zich in de volledige organisatie. Alle cruciale functies nodig voor het beheer van vastgoedklanten en vastgoed zijn inhouse voorzien: verhuur, financiën en administratie, operationele dienstverlening en facilitymanagement. Een helpdesk (03 287 88 65) staat 24 uur per dag en 7 dagen per week klaar voor het dagelijkse beheer van het vastgoed ten behoeve van de klant.